آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

درخواست از نمايندگان مجلس براي کاهش مدت خدمت سربازي به يک سال
سلام

حتما اطلاع داريد که يک فوريت طرح اصلاح قانون نظام وظيفه عمومي تصويب شده و تا يکي دو ماه ديگه به صحن علني مجلس مي رسه. بنابراين بهترين فضا براي اصلاح به وجود آمده است. يک نامه اعتراض آميز که البته به صورت مستدل و منصفانه نگاشته شده در سايت پرشن پتيشن قرار دارد که هدف آن کاهش مدت خدمت سربازي به يک سال و چند اصلاح ديگر است. از همه دوستان خواهش مي کنيم که اين نامه را امضاء کنند. لازم به ذکر است که اين اقدام به هيچ جناح سياسي وابسته نيست و صرفا از سوي عده اي از جوانان مديريت مي شود و هيچ هدفي فراتر از اصلاح قانون سربازي ندارد.

از همه جواناني که سربازي رفته اند و رنج طولاني بودن مدت خدمت را چشيده اند خواهش مي کنيم که اين نامه را امضاء کنند.

همچنين از همه خواهران محترم و کساني که معافيت گرفته اند نيز درخواست داريم اين نامه را امضاء کنند.

ان شاء الله همه دوستان اين نامه را لينک بدهند و البته اگر مرحمت کنند و به آن پستي اختصاص دهند بيشتر ممنون خواهيم بود.

http://www.persianpetition.com/Sign.aspx?id=1593af41-ef30-4233-898a-a851b11f6577

يا

http://sarbazyy.blogfa.com/

بسم الله الرحمن الرحيم

برادرم سلام

به عنوان يكي از كوچكترين شركت كنندگان دفاع مقدس عرض مي كنم ، هرگز منكر اين نيستم كه در جبهه جنگ ما و يا حتي ميان رزمندگان ما نقاط ضعفي وجود داشت . هرگز منكر برخي برخوردهاي ناشايست يا انحراف اخلاقي برخي از آنان كه لباس رزمندگي پوشيده بودند ( خواه در لباس ارتشي و سربازي و خواه در لباس ديگر ) نيستم و هر گز فكر نمي كنم كه بچه هايي كه در منطقه حضور پيدا مي كردند و يا حتي شهيد مي شدند فرزندان معصومي از اهل آسمان بودند كه ميان آنان و ديگران تفاوتهاي جوهري وجود داشت به گونه اي كه محصول اين فاصله جز تقديس و تقدس چيزي نباشد اما هرگز قبول نمي كنم كه اين نقاط ضعف در برابر ارزشها و نقاط قوّت ايام مبارك دفاع مقدس ( شيء مذكور )ي بوده است . مگر مي شود آسمان پاك خدا را به جرم وجود لكه اي ابر به ناپاكي متهم كرد ؟ از بسيجيان داوطلبي كه سر را فقط براي فدا كردن در راه دوست ، دوست داشتند كه بگذريم ، گيرم كه آنچه نويسنده داستان نوشته به حقيقت هم نزديك باشد ، گيرم در ميان هزار هزار سرباز كه گر چه به عنوان خدمت وظيفه - اجباري - اما با دركي عميق و عشق به دفاع از كيان نظام و اسلام و ايران به مناطق جنگي اعزام مي شدند عده اي هم چنان باشند كه نوسينده ديده يا تخيل كرده است ، اما مگر مي توان ديگراني را كه عطر اخلاصشان بعد از گذشت دو دهه مشام جان نسلهاي بعد از خود را هم مي نوازد و خون گرمشان كه روي خاكهاي سرد اين سرزمين ريخت و هنوز از پس سالهاي دور مشتاقان فطرت الهي بشر را به سرزمينهاي جنوب و غرب كشور مي كشاند و مغناطيس قلوب اهل سلامت است به چوب آن تعداد اندك راند؟

حقيقتا كه عرض خود مي برند و زحمت ما ميدارند. ايام نوراني دفاع مقدس و رشادت ، اخلاص ، ايمان و سلامت رزمندگان آن روزگار كه درس آموخته انفاس عيسوي حضرت روح الله ( قدس سره ) بودند و شاگردان مكتب قرآن و عترت چنان روشن است كه بي اغراق تمثيلي از خورشيد را مي ماند ، اكنون در اين روز پر فروغ چه باك اگر كوري فرياد بر آورد كه آن روزها شب بود ! اگر هزار چشم هم نخواهد كه خورشيد را ببيند ميليون ها چشم ديگر نظاره گر جمال آفتابند .

حساسيت ارزشمندت را سپاس مي گويم و حشر با شهيدان هميشه شاهد را براي شما و خويش و ساير اهل ايمان از خداي منّان عاجزانه مسئلت مي كنم .

در پناه مهربان عالم سر بلند باشيد .

يا حق