سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در خردسالی نیاموزد، در بزرگسالی پیش نیفتد . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 86 مهر 22 , ساعت 4:5 عصر

گوشه ای کوچک از جنایات بزرگ یهود

یهود مادامى که خود را ملّت برگزیده خداوند و بقیّه را حیوانات انسان نما مى‏دانند، از ارتکاب هیچ جرم و جنایتى مضایقه نکرده، به هر عمل ناشایست و خطرناکى دست مى‏زنند بنا بر این نباید تعجب کنیم وقتى بشنویم که یهود داراى دو عید مقدّس است که این عیدها بدون تناول خون تمام نمى‏شود:

اول ـ عید یوریم در مارس Purim

دوم ـ عید فصح در آپریل(1)Passover هر ساله افراد زیادى قربانى این دو عید (مقدّس) مى‏شوند براى نمونه به این رویداد توجّه فرمائید:

بطورى که همه روزنامه‏ها نوشتند: روز چهار شنبه سال1840م، کشیش ایتالیائى آقاى اپ، فرانسوا، انطون توما به اتفاق خدمتکار خود ابراهیم از خانه بیرون آمده و ناپدید مى‏شوند.

پس از تحقیق و جستجوى بسیارى که از طرف ملّت و دولت شروع شد معلوم مى‏شود که کشیش بیچاره بدست یهود به قتل رسیده است.

سلیمان سرتراش که یکى از متّهمین بود، در اعترافات خویش چنین اظهار داشت: نیم ساعت از مغرب گذشته بود که خدمتکار داود هرارى وارد شده و درخواست کرد که فورا خود را به خانه داود برسانم، من هم فورا خود را به منزل او رساندم، در آنجا هارون هرارى، اسحاق هرارى، یوسف هرارى، یوسف لینیوده، خاخام موسى ابوالعافیه، خاخام موسى بخوریودامسلونکى و داود هرارى (صاحب خانه) را دیدم که جمع بودند من به مجرد آن که وارد منزل شدم و کشیش (توما) را دست و پا بسته دیدم، فهمیدم براى چه مرا احضار کردند.ادامه مطلب...

یکشنبه 86 مهر 15 , ساعت 2:35 صبح

مسجد الاقصی کدام است؟

هروقت اسم مسجدالاقصی میاد یه ساختمون 8 ضلعی با گنبد زرد جلوی جلوی چشممون میاد، توی اکثر کتابا و سایتها، حتی سایتهای صهیونیستی هم این عکس به عنوان مسجدالاقصی قرار داده شده

در حالیکه این عکس متعلق به مسجدی به نام "مسجد صخره یا قبة الصخره یا مسجد قبه" که در سال 68-71 هجری به منظور گرامیداشت معراج پیامبر ساخته شده( میگن صخره ای که پیامبر از روی اون به معراج رفت توی این مسجده) و مسجدالاقصی مسجد کوچکتر با گنبد سبز رنگیه که پشت اون قرار داره

حالا چرا همیشه عکس اون مسجد 8 ضلعی ( یعنی همون قبة الصخره) رو جای مسجدالاقصی نشون میدن؟

مسجدالاقصی همون مسجدیه که به اعتقاد صهیونیستا در محل معبد سلیمان ساخته شده و باید خراب بشه تا برای بار سوم معبد سلیمان در اون محل ساخته بشه تا مسیح ظهور کنه و غیربنی اسرائیل رو از بین ببره یا برده بنی اسرائیل کنه . خوب حالا فکر کنین همه مسجد صخره رو همون مسجدالاقصی بدونن ، طبق پیش بینی ها هم باید مسجدالاقصی حداکثر تا پایان سال 2007 تخریب بشه، اما اگه کسی ندونه مسجدالاقصی واقعی کدومه با خراب شدنش اتفاقی نمیفته! اگه هم حرفی بشه همه جا عکس زنده مسجد صخره رو نشون میدن و این موضوع رو رد میکنن... ماشاءالله مسلمونا هم که همه آگاه تصدیق میکنن که شایعات کذب بوده و مسجدالاقصی سالمه!
به همین راحتی!


سه شنبه 86 مهر 10 , ساعت 3:39 صبح
مولای متقیان علی (ع) میفرمایند :
کمترین ادب‍ِ بندگیِ خدا آن است که به کمک نعمتهای او گناه نکنید.
سلام
وقتی این حدیث رو میخوندم ذهنمو خیلی مشغول کرد به خودم گفتم ای بابا چقدر ما بیمعرفتیم آخه خدا به ما نعمت میده بعدش همونا رو صرف نافرمانی خودش میکنیم بعد هم میام میگیم العفو خدایا ما رو ببخش (البته اینهم اگه شب قدری باشه و ما هم حالشو داشته باشیم) بعد هم انتظار داریم اینو که گفتیم دیگه پاک بشیم روز از نو روزی از نو شتر دیدی ندیدی دوباره اگه خیلی هم بچه مثبت باشیم میذاریم ماه رمضون که تموم شد دوباره گاز گناه کردنو میگیریم اون قدر میتازونیم که تاشب قدر سال دیگه به اندازه کافی شرمنده باشیم که لااقل یه شب تاصبح بتونیم واسش بیدار باشیم عجب موجودیه این انسان. فکرشو بکنید ما اگه ما توی اون دوره ای بودیم که غلام خرید و فروش میکردند و یه دونه غلام داشتیم (نه یه بنده که خودمون اونو آفریده باشیمو روزیشو بدیم و مقدراتش دست خودمون باشه و هر طور که بخوایم زیرو روش کنیم) اونوقت این غلامه که یه مقدار از روزیش دست ما بود دائم هرچی میگفتیم رو وارونه عمل میکرد یا اینکه مثلا بهش پول میدادیم میرفت با اون یه چیزی میخرید که ما منع کرده بودیم یا به هر حال وسیله نافرمانی ما رو فراهم میکرد اونوقت چند بار ازش میگذشتیم ده بار ، صد بار یا هزار بار (اگه خیلی مهربون باشیم بار سوم چهارم بلایی به سرش میآوردیم که مرغای آسمون به حالش گریه کنن)حالا تمام مقدرات و روزی ما دست خداست میتونه اگه یه گناه کنیم همچین بزنه که دیگه بلند نشیم با این حال در ازای N تا گناه ما میگه تو بیا هرچقدر که بد باشی بخششت بامن میگه فقط تو بیا بگو توبه  اقا اشتباه کردم من میبخشم جالب ایجاست که میگه من کسانی رو که توبه میکنن رو دوست دارم(بعضی وقتا هم اینقدر سرگرم گناه میشیم که یادمون میره اصلا خدایی هم هست چه برسه به این که توبه کنیم اونوقته که دائم بهمون تلنگر میزنه میگه تو بیا ، برگرد تا ببخشمت باز هم ما به کار خودمون ادامه میدیم) . حالا توبه کردیم،نمیگزاریم ازش روز هم بگذره دوباره برمیگردیم سر چهار راه اول دوباره میایم میگیم این دفعه دفعه آخره شما ببخش دیگه من رو اینطوری نمیبینی شاید صدبار این راه رو میریم باز سرمون به سنگ میخوره برمیگردیم  با این حال میگه یه وقت  نا امید نشیا صد بار اگر توبه شکستی باز آی !!! عجب خدای خوبی داریم ما ،عجب بنده بیمعرفت و بدی داره اون . حالا که اینو خوندی خودمونی فکر کن ببین چقدر نامردیه با نعمتهای خودش گناه کنیم ؟ حالا به این میرسیم که :کمترین ادب‍ِ بندگیِ خدا آن است که به کمک نعمتهای او گناه نکنید.
بیاید این شبا باخدای خودمون عهد کنیم که لا اقل با نعمتهایی که بهمون داده گناه نکنیم اونوقت ببینیم میتونیم یه گناه بکنیم که از نعمتهای خدا اسفاده نکنیم!!!

دوشنبه 86 مهر 2 , ساعت 5:28 عصر



لیست کل یادداشت های این وبلاگ